Welcome :)

Welcome :)
I LOVE MY LIFE:)

четверг, 19 августа 2010 г.

Hisslerim (yazi mene aiddir)

Adindan gorunduyu kimi icimde meni parcalayan hisslerimden daniwacam. Tek qaldigimda butun heyatimi, dostlarimi, ailemi, yawam terzimi duwunurem. Her defe de herweyi yeniden bawlamaq isteyirem. Butun heyatimi.... Amma yenede hisslerim mene yeni heyata qapi acmir, sanki kimise unutduguma gore, kimise heyatimdan sildiyime gore mene ''pewman olacaqsan'' deye picildayirlar. Her defe de qapiya bir addim qaldiqda geri dondum, bacarmadim... Yenede duwunurem duwunurem... Bezen olanlara gore qelbim agladi, kimese nifret etdim, amma belli etmedim... Qorxdum... Tek qalacagimdan qorxdum, amma anladimki menim en yaxin dostum teklikdi.... Bu dostum mene ne yalan daniwir, ne xeyanet edir, nede ki arxamca daniwir. O sadece susdu, amma susmagi ile mene cox weyi anlatdi...
Ele olduki hisslerim hec kim ucun maraqli olmadi, herkesin ozune gore yawadigini anladim.. Bes bu qeder qeddar olmaq olarmi?... Kim ucun yawayiriq ne ucun yawayariq? Yoxsa icimizde ki sevgi adli bir hiss tapdalanibmi, ölübmü? Bawqasinin hissleri ile oynamaq mi qaldi bize? Bu suallarin cavabini her birimiz ozumuz ucun cavablandirmaliyiq!

Комментариев нет:

Отправить комментарий